Online of in Utrecht

Individuele channeling

Tijdens deze individuele sessie werk ik als direct channel voor de Council of Light.
Ik open mijzelf voor jouw energetische veld en ontvang informatie via mijn helderhorende kanaal. Als direct channel komt de informatie door in woorden en geef ik deze zonder tussenkomst mijn stem. Dit betekent dat je tijdens deze sessie direct in gesprek kan gaan met de Council over jouw levensvragen.

Ieder mens draagt een uniek multidimensionaal veld in zich. In dat veld ligt informatie opgeslagen over jouw verlangens, zielsrichting, patronen, potentieel en de diepere lagen van jouw levenspad. Tijdens een sessie openen we samen een ruimte waarin deze informatie zichtbaar mag worden.

maloutan closeup portrait2

Veel mensen boeken een channeling op momenten van verandering, verwarring of innerlijke verschuiving. Soms voel je dat er iets wil bewegen, maar is het nog moeilijk om helder te krijgen wat precies. De Council of Light helpt om meer bewustzijn, richting en inzicht te brengen in wat er speelt — zowel op energetisch als op menselijk niveau.

Een sessie kan bevestigend, verzachtend of juist confronterend zijn. Vaak ontstaat er helderheid over terugkerende patronen, onderliggende blokkades of thema’s die gezien willen worden. Altijd met als intentie om je dichter bij jezelf en jouw waarheid te brengen.

Omdat er tijdens een channeling vaak veel informatie vrijkomt, ontvang je na afloop een opname van de sessie. Zo kun je alles op een later moment rustig terugluisteren en integreren op jouw eigen tempo. Sommige boodschappen landen direct, terwijl andere lagen zich pas later ontvouwen.

Na een sessie raad ik aan om ruimte te nemen voor rust en integratie. Vaak werkt de energie nog dagen of weken door.

Sessies zijn mogelijk in het Nederlands of Engels.

1:1 Channeling Zoom
60 minuten

Een heldere en gedragen online sessie waarin ruimte ontstaat voor inzicht en verdieping.

Deze sessie bevat:

Investering in 2026: €255

1:1 Channeling in Utrecht
90 minuten

Een persoonlijke sessie op locatie met extra ruimte voor verdieping en integratie.

Deze sessie bevat:

Investering in 2026: €300

Op dit moment gaat een groot deel van mijn energie naar het schrijven van een boek samen met de Council of Light. Direct channeling is daarnaast energetisch intensief werk. Om zorg te dragen voor de kwaliteit en aanwezigheid die dit vraagt, bied ik slechts een beperkt aantal één-op-één sessies aan. Hierdoor kan de wachttijd soms iets langer zijn.

Voel je welkom om contact op te nemen over de mogelijkheden. Als je voelt dat een sessie voor jou bedoeld is, vertrouw er dan op dat het juiste moment zich zal openen.

Ik lees ieder bericht persoonlijk en antwoord zodra daar ruimte voor is.
Dankjewel voor je geduld en vertrouwen.

Reviews

Wat anderen zeggen

“‘Vanaf het moment dat the Council of Light begon te spreken via Malou werd ik diep geraakt. Hun woorden, liefde en zuiverheid landden diep in mij. Een thuiskomen in een waarheid die ik ergens in mij weet maar die nu opnieuw wakker werd. Voor mij een krachtige ervaring van verder landen in mezelf en in de essentie en richting van mijn levenspad. Het gaf me helderheid, rust en bevestiging. Ik kan weer verder in vertrouwen. Malou biedt naast haar beschikbaarheid voor de channeling ook een fijne warme liefdevolle bedding in wie ze is en in haar huis. Dank je wel Malou!”

John

“‘Wat was het bijzonder om bij jou een channelings sessie te mogen meemaken van de Council of Light lieve Malou. Eerst in een groepssessie wat al heel bijzonder was en daarna ook nog eentje via zoom in privé. De channeling raakte bij mij de kern van wat ik op dat moment in mijn leven nodig had. Het gaf mooie inzichten en inspiratie om mijn pad verder te vervolgen. Op een liefdevolle, duidelijke, humorvolle en helende manier worden door jou de boodschappen doorgegeven. Wat geweldig dat je dit kan en met zo veel passie en liefde doet. Het is eigenlijk voor mij niet goed in woorden te vatten; het is iets wat je mee moet maken. Hopelijk vinden steeds meer mensen hun weg naar jouw mooie sessies zodat je nog meer liefde en licht de wereld in kan zenden. En zelf hoop ik nog vele sessies bij je te mogen volgen. Met veel licht en liefs”

Geeske

“Malou creëerde een ontzettend veilige ruimte voor onze sessie. Met een heldere, gegronde en hartgedragen energie opende ze de ruimte zodat de channeling kon beginnen. Angst verdween en wat zich opende was een stroom van wijsheid voorbij mentaal begrip. Alle inzichten stroomden als helder, zuiver water door mijn ruggengraat en kalmeerden alle zenuwen die ik vooraf voelde rondom het openen voor deze channeling. Alles resoneerde diep met de lagen van waar ik innerlijk conflict ervaarde, zonder dat Malou deze aspecten van mijn leven kende. Ik voelde me bevestigd met helderheid en getroost door de onzichtbare draden die mijn leven van bovenaf ondersteunen. Het is een waar cadeau om een sessie met Malou te ervaren. Ik raad deze channelingsessies aan iedereen aan!”

Gregory

“Een channelingsessie bij Malou, voor iemand die net voorzichtig zijn eerste stappen in de spirituele wereld zette. Eerlijk gezegd wist ik niet wat ik moest verwachten toen ik aanbelde, en ik bracht een milde dosis scepsis met me mee. Malou verraste me direct met haar nuchtere houding en haar open en warme energie. Ze nodigde me uit in haar eigen huis voor de channelingsessie en creëerde een rustgevende sfeer.

Na een korte introductie besprak Malou enkele thema’s die ze tijdens haar eerdere afstemming had waargenomen, wat me erg nieuwsgierig maakte naar wat zou volgen. Woorden schieten eigenlijk tekort om de daaropvolgende 45 minuten te beschrijven. Het voelde alsof er onzichtbare puzzelstukjes aan mij werden getoond waar ik later verder op mocht reflecteren. De onderwerpen die naar voren kwamen waren diep persoonlijk en brachten helderheid en guidance, terwijl ze me uitnodigden tot een open blik op wat nog mag ontstaan. Een bijzonder indrukwekkende ervaring waar ik diepe dankbaarheid voor voel.”

Maarten

“Malou is één van de meest begaafde channels met wie ik ooit heb gewerkt. Ze is vriendelijk, liefdevol en compassievol. Ze kon mijn guides heel helder horen en zij hadden ontzettend veel te delen. Ze was erg zacht in haar benadering en vroeg mij of ik openstond om boodschappen te ontvangen over schaduwwerk dat gedaan mocht worden. Dat waardeerde ik enorm.

Er zat zóveel in onze sessie dat ik er nog steeds soms naar luister en telkens nieuwe informatie ontvang. Als je een channeling wilt die echt tot de kern gaat van waar jij innerlijk aan mag werken, dan raad ik een sessie met Malou van harte aan. Zij is het soort channel waar je naartoe gaat wanneer je de waarheid wilt horen. Het voelde alsof mijn guides rechtstreeks tot mij spraken, en soms hebben we dat nodig om bevestigd te krijgen wat we diep vanbinnen eigenlijk al weten.

Ik kan haar niet genoeg aanbevelen.”

Michelle

“Het duurde even voordat ik de juiste woorden vond, en misschien zijn woorden niet genoeg om te beschrijven wat de channeling van Malou met mij heeft gedaan. Toen ik op een punt in mijn leven kwam waarop ik voelde dat er iets moest veranderen, was een sessie met haar iets wat ik simpelweg moest doen. De omgeving, de sfeer, maar vooral de positieve en zachte aanwezigheid van Malou nemen je mee in een wereld van echte authenticiteit. Daar word je geconfronteerd met jezelf, met pijn, maar ook met veel warmte en liefde.

Het heeft een paar maanden geduurd om alles een plek te geven en ik ben daar nog steeds niet helemaal. Toch is het me nu al gelukt om overtollige ballast los te laten. Om te beginnen met een gezondere levensstijl, voeding en meer rust in mijn hoofd te vinden. En ik weet dat dit nog maar het begin is.

Wat kan ik nog meer zeggen dan: Malou, dankjewel voor je wijsheid, warmte en liefde.”

Ronald

“Aan het begin van dit jaar gaf ik mezelf een channeling bij Malou cadeau, omdat ik voelde dat ik guidance nodig had op een aantal grote gebieden in mijn leven. De channeling was voorbij prachtig en precies wat ik nodig had om opnieuw vertrouwen in mezelf te voelen en me af te stemmen op het pad van mijn ziel.

Ik heb mezelf op een dieper niveau leren kennen en de energie die Malou channelde voelde tegelijkertijd resonerend en verruimend. De energie die doorkwam voelde veel groter dan ‘alleen een channeling’; het voelde echt als een activatie op zielsniveau.

Ik heb de opname inmiddels meerdere keren teruggeluisterd en iedere keer helpt het me opnieuw om verbinding te maken met vertrouwen en expansie. Het voelt als thuiskomen bij mezelf, maar ook als contact maken met het potentieel van mijn zielenpad. Dankjewel voor dit werk, Malou. Ik ben diep dankbaar.”

Simone

“Als ik terugkijk op de channeling die ik van Malou heb ontvangen, voelt het voor mij als een keerpunt in mijn leven. De manier waarop Malou de boodschappen die doorkwamen wist over te brengen, was ontzettend helpend. Ook wanneer bepaalde boodschappen me soms schokten, hielp ze me om ze echt te ontvangen.

Ik denk dat haar enthousiasme voor spirituele en persoonlijke groei duidelijk voelbaar is in haar channelings. Ook het channelen van de woorden die doorkomen naar iets wat ik werkelijk kan begrijpen, is een bijzondere gave van haar. Voor mij is de tijd en energie die Malou neemt iets om enorm dankbaar voor te zijn. Ik mocht mijn channeling opnemen en ik weet zeker dat ik hier de komende jaren naar zal blijven luisteren als herinnering aan wie ik ben en waar ik sta.

Mijn vader luisterde mee naar mijn opname en was zo onder de indruk dat hij direct een afspraak bij Malou maakte — en mijn broer ook! Dus ik wil Malou en de spirits om ons heen bedanken voor het begeleiden van mij en ons op deze reis.”

René

“Waar moet ik beginnen!? Ik bezocht Malou waarschijnlijk als de grootste scepticus op aarde. Ik ging er zonder verwachtingen in, maar kwam naar buiten met een hart vol liefde en zóveel inzichten over mijn leven. Het was het meest ongelooflijke uur. Eerlijk gezegd vind ik het moeilijk om onder woorden te brengen wat ik heb ervaren, maar als ik iets kan zeggen naast hoe warm en veilig het voelt bij Malou thuis, dan is het dat ik IEDEREEN zou aanraden dit te doen. Waag de sprong, zelfs als je net zo sceptisch bent als ik was!”

Louise

“Malou is voor mij de perfecte combinatie van gegrond zijn en tegelijkertijd spiritueel werken. Door alles wat er ontstond kon ik mezelf openen en werkelijk een proces in mezelf aangaan. Ze heeft me echt geholpen om vooruit te bewegen.

Ik zou deze channeling aanraden aan iedereen die behoefte heeft aan innerlijke helderheid. Het heeft ontzettend veel voor mij betekend.”

Ineke

“Malou is een ongelooflijk begaafd channel en healer. Ik heb het geluk gehad om de afgelopen jaren twee sessies met haar te ervaren en beide waren helder, raak en helend. Haar sterke integriteit en krachtige kwaliteiten waren voelbaar vanaf het eerste moment van de sessie. Door covid konden we elkaar niet persoonlijk ontmoeten, maar dat deed niets af aan de impact van de sessies.

De manier waarop zij mijn spirit guides channelde en verbinding met mij maakte tijdens de sessies heeft me diep geraakt en geholpen in een proces van groei en heling. Haar gave is echt iets waar ik enorm dankbaar voor ben dat ik ermee in aanraking ben gekomen. Ik zou het absoluut aanraden om een sessie met haar te ervaren.”

Nada

“Lieve Malou, dankjewel voor de vertaling die je mij gaf van de boodschappen en adviezen van de Council of Light die naar voren kwamen. Wat ik erg fijn vond, was dat je me aan het begin hielp ontspannen, omdat ik best gespannen was. Al snel voelde ik me op mijn gemak.

Je was helder en direct in alles wat er gebeurde en wat er aan je werd doorgegeven. Wat ik vooral waardeerde waren de praktische adviezen over hoe ik de boodschappen in mijn dagelijks leven kon toepassen. En dat werkt en helpt echt!

Het voelt alsof er een zaadje is geplant. Ik ruik het, proef het, fantaseer erover. Soms voelt het spannend, soms juist als een enorme inspiratie. Dankjewel voor je helderheid, integriteit en enthousiasme. Ik kan je volledig aanbevelen aan mijn vrienden en familie. Sterker nog: dat heb ik inmiddels al gedaan.”

Hanneke

“De channeling van Malou was een bijzondere ervaring. Ze maakte contact met twee gidsen: één die mij begeleidt in deze wereld en één die mij begeleidt vanuit een parallel leven. Vergeleken met andere readings die ik heb ontvangen, was deze ontzettend helder. Alles kwam door als een natuurlijke stroom waarin precies werd gezegd wat gezegd moest worden. Alles wat naar voren kwam voelde herkenbaar. Ik weet nu beter waar ik sta en heb een duidelijke richting gekregen voor hoe ik verder kan gaan op mijn spirituele pad. Tijdens de channeling noemde Malou ook enkele activiteiten die mij konden ondersteunen in mijn ontwakingsproces. Ik kan een channeling bij Malou Tan van harte aanbevelen aan iedereen.”

Peter

“Ik ging zonder verwachtingen de channelingsessie in. Toen we begonnen merkte ik dat ik wat zenuwachtig en moe was. Malou wist me aan het begin van de sessie rustig te maken. Het was een emotionele ervaring en er zat veel herkenning en waarheid in wat ze deelde. Na de sessie was ik erg moe, waardoor ik eerst wat afstand nam van alles wat er gedeeld was. Een paar dagen later voelde ik me uitgeruster en luisterde ik de opname opnieuw terug.

Ik merkte hoe positief en levendig Malou is. Ze geloofde in mijn kwaliteiten en motiveerde en inspireerde me om in mezelf en in wie ik werkelijk ben te geloven. In eerste instantie voelde het nog wat abstract, maar na de tweede keer luisteren viel alles veel meer op zijn plek. Malou is een zorgvuldige vrouw die haar werk serieus neemt en goed voorbereid is, terwijl ze tegelijkertijd humor en lichtheid meebrengt. Ik ben blij dat ik dit heb mogen ervaren, omdat het me waardevolle inzichten en ideeën voor de toekomst heeft gegeven. Dankjewel Malou, jouw intuïtie en energie zijn een cadeau!”

Jos

“Hoe bijzonder om te zien dat verborgen lagen zich langzaam mogen ontvouwen… Een moeilijk deel in mijn leven waarvan ik dacht dat ik het nooit zou begrijpen, wordt nu zichtbaar gemaakt. Ik weet nog niet hoe groot het zal zijn. Malou en mijn gidsen gaven mij de moed en het vertrouwen om aan dit nieuwe deel van mijn leven te beginnen. Ik kreeg precies wat ik nodig had om van binnenuit ‘JA’ te kunnen zeggen. Nu eerst een ‘ja’ vanuit mijn hoofd, en binnenkort hopelijk ook volledig vanuit mijn hart en buik.

Dankjewel Malou voor het prachtige werk dat alleen jij op deze liefdevolle en heldere manier kunt doen. Ik wens iedereen een channeling met hun gidsen via Malou.”

Maartje

“Malou heeft een hele warme, zachte en verwelkomende energie. Ik voelde me welkom precies zoals ik ben. Toen ze de Council of Light begon te channelen vielen er zoveel puzzelstukjes op hun plek. Alles wat ze zei was zó raak. Ik weet nu beter wat ik werkelijk wil doen met mijn leven en hoe ik daar kan komen. Via Malou heb ik ook veel geleerd van mijn gidsen over hoe ik het beste met mezelf om kan gaan, bijvoorbeeld wanneer ik veel innerlijke duisternis ervaar. De channelingsessie van Malou heeft me meer op mijn pad gebracht.”

Sebastiaan

“De channeling van Malou is voor mij van enorme waarde geweest. Zo oprecht, mooi en vol liefdevolle woorden van de gidsen en spirits. Mijn hart sprong open na de channeling — met tranen, een grote glimlach, in mijn kracht en licht — en wil zich volledig openen.

Dankjewel Malou!”

Leontine

“Ik heb Malou ervaren als een eerlijke, humorvolle en liefdevolle vrouw die de boodschappen van mijn gidsen ontzettend helder weet te channelen. De channeling heeft me veel inzichten en handvatten gegeven om verder te gaan met mijn eigen proces. Een absolute aanrader om minstens één keer in je leven te ervaren — het is een prachtig cadeau aan jezelf!”

Laurna

“De channelingsessie met Malou was een bijzonder cadeau en iets waar ik enorm dankbaar voor ben. Malou is een warme, open en liefdevolle vrouw. Ze is werkelijk een fantastisch channel. Woorden schieten eigenlijk tekort om de sessie te beschrijven. Ze vertaalde de boodschappen van mijn spirits zó helder dat het een diepe impact op mij maakte. Dat wat aangeraakt moest worden, werd ook werkelijk aangeraakt. Het was zó raak, helder en ontroerend. Dat is echt een unieke gave.

Ik raad iedereen van harte aan zichzelf een channelingsessie met Malou Tan cadeau te doen. Een prachtig geschenk aan jezelf. Dankjewel Malou voor je helderheid, integriteit en enthousiasme.”

Patricia

“Ik wilde je laten weten dat ik de sessie echt ontzettend fijn vond! Ik heb net de opname teruggeluisterd om nog wat dingen op te schrijven.

Wat me opviel was hoe prettig je stem is en hoeveel rust je uitstraalt. Daardoor voelde ik me meteen op mijn gemak. Naast die unieke gave ben je ook gewoon een heel warm en fijn mens. Heel bijzonder. Het voelde eigenlijk direct vertrouwd en veilig.”

Henk

“Wat een ervaring! Het was de eerste keer dat ik een channeling bij Malou deed en het was werkelijk prachtig. Voor mij voelt het alsof allerlei kleine puzzelstukjes samen beginnen te komen. Niet dat ik nu alles weet — absoluut niet — maar het helpt me enorm op mijn reis. Het geeft me vertrouwen dat ik precies ben waar ik moet zijn. Als persoon voelt Malou ontzettend veilig en warm aan. En als channel is ze gewoon geweldig. Nu is het tijd voor mij om te leren hoe ik zelf verbinding maak met mijn eigen spirits, maar eerlijk gezegd kijk ik nu al uit naar een volgende channelingsessie.”

Marlous

“Malou is heel fijngevoelig en empathisch. Vanaf het moment dat ik haar ontmoette voelde ik een verbinding. Ik ontving een channelingsessie en deze heeft me veel inzichten en helderheid gebracht. Malou channelde boodschappen van mijn gidsen en dat bracht me veel rust. De sessie heeft veel indruk op me gemaakt en werkt nog steeds door in mijn dagelijks leven. Haar manier van channelen resoneerde sterk met mijn innerlijke wijsheid en heeft deze opnieuw aangewakkerd.

Malou geeft daarnaast ook praktische tools die ik kon integreren in mijn dagelijks leven. Ik ben dankbaar dat er lichtwerkers zoals Malou bestaan.”

Barbara

“Op een dinsdagmiddag in december werd ik liefdevol ontvangen door Malou in haar fijne huis. Malou heeft een zachte, warme en vriendelijke energie waardoor je je meteen thuis voelt. Na een uitleg over de sessie begon de channeling en luisterde ik 45 minuten lang aandachtig naar boodschappen van mijn gidsen, die via Malou naar voren kwam. Een heel bijzondere, waardevolle en verhelderende ervaring. Na de sessie heb ik de opname meerdere keren teruggeluisterd en iedere keer hoor ik weer iets nieuws dat precies op dat moment bij me past. Ontzettend waardevol.”

Mariëlle

“Ik vind het moeilijk om onder woorden te brengen wat het met mij heeft gedaan, maar ik ga het toch proberen. In de maanden na de channeling is er zóveel helderheid ontstaan over wie ik in essentie ben en waar ik vandaan kom. Daar ben ik oneindig dankbaar voor. Zo lang heb ik me verloren en eenzaam gevoeld in deze wereld en op deze planeet. Ik voelde zo sterk dat ik niet van hier kwam, maar ik kon het niet uitleggen. Ook voelde ik niet dat ik dit echt kon delen met familie en vrienden — dat vind ik nog steeds lastig — maar het besef dat ik hierin niet alleen ben geeft me zoveel vertrouwen dat dat voor nu oké is.

Nu weet ik dankzij jouw channeling wat ik hier te doen heb. Het voelt alsof ik eindelijk echt kan landen op deze planeet en kan beginnen met LEVEN. Daarnaast voel ik heel duidelijk wat ik niet meer wil, en komen er steeds meer dingen op mijn pad die voedend zijn en mij vreugde brengen. Ik herinner me nog goed dat ik tijdens die tweedaagse breath masterclass afgelopen september de ruimte binnenliep en gewoon naast jou móést gaan zitten. Daarna hoorde ik je toevallig iets zeggen over channeling en ben ik je online gaan opzoeken.

Ik blijf het bijzonder vinden hoe mensen, gebeurtenissen, boeken en informatie precies op het juiste moment op mijn pad komen en hoe alles zo mooi samenvalt. Het gaat snel, het is veel, en ik hou ervan. Dankjewel Malou, voor hier zijn op aarde, voor hoe je me hebt geraakt en voor het brengen van zoveel liefde en licht. Je bent een inspiratie.

Sharon

“De channeling met Malou was een ontzettend positieve ervaring! Ik voelde me gedurende het hele proces heel veilig en gedragen door Malou’s rustige en zachte aanwezigheid. Ze houdt de ruimte op een prachtige manier vast en de boodschappen die via mijn gidsen doorkwamen waren helder en resoneerden sterk met mij en de thema’s waar ik doorheen ging.

Ik zou heel graag opnieuw met haar werken. Dankjewel, Malou!!”

Sierra

“Jouw channeling voelde als een enorm cadeau om te ontvangen. Ik ontving informatie die ik diep vanbinnen eigenlijk al wist, maar die ik nu opnieuw mocht voelen en herinneren. Dat herinneren voelde zó diepgaand en helder. Dankjewel lieve Malou, voor het zijn wie je bent en voor het channelen van informatie die beschikbaar was op een laag waar ik zelf nog niet bewust mee verbonden was.”

Lieke

“Ik heb de channeling van Malou ervaren als heel waardevol, waarachtig en afgestemd. Iedere keer wanneer ik de opname terugluister hoor ik weer iets ‘nieuws’ dat me op een bepaalde manier raakt. De channeling geeft me bevestiging, vertrouwen, richting en ook praktische suggesties. Heel dankbaar hiervoor!”

Ineke

“De channeling met Malou was heel diepgaand en indrukwekkend!

Ik had vooraf een aantal vragen, maar de informatie die tijdens de sessie doorkwam bracht me zoveel helderheid en verfijning. Dankjewel voor deze bijzondere ervaring Malou.”

Jenna

“Jouw channeling was zo’n prachtig geschenk voor mijzelf. Ik ontving informatie die ik diep vanbinnen al kende, en nu voelde ik die keer op keer. Dit herinneren was zo diepgaand en helder. Dank je wel, lieve Malou, dat je jezelf bent en de informatie doorgeeft die zich in een laag bevond waarmee ik me nog niet bewust kon verbinden. Dank je wel dat je me laat zien wat er is..”

Lieke